donderdag 2 december 2021

Boek uitgegeven

In januari 2020, net voor Corona, ben ik begonnen met het schrijven van een boek over bewustwording omdat ik mijn ervaringen daarin graag met de wereld wilde delen. Vorig jaar schreef ik er ook al over. Uiteindelijk ben ik bijna twee jaar bezig geweest om het boek helemaal goed te krijgen.

En eindelijk zijn vanmorgen de eerste (geprinte) boeken binnengekomen! Dat betekent dat de webwinkel, die ik de afgelopen weken heb ingericht, open kan.

Je kan een boek persoonlijk bij mij kopen voor 15.-, of bestellen via de website:

www.zwemleshetboek.nl

Ik ben supertrots op het eindresultaat, maar ook superblij dat nu iedereen die echt wil weten hoe ons bewustzijn werkt, in staat is om dat te doorgronden en in de praktijk toe te passen. Als bijdrage aan een mooie wereld.

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten