woensdag 13 juli 2022

Nieuwe leem opgehaald

De leem was bijna op, nog een paar kruiwagens. Niet genoeg voor het huis, maar om dat we ook nog schuren gaan maken kunnen we zowiezo nog leem gebruiken. Mijn contactpersoon bij vd Wetering bleek er niet meer te werken, maar hielp me aan een andere contactpersoon bij wie ik snel terecht kon.

Inmiddels wist ik de weg dus we reden er zo naar toe. Het had al een tijd niet geregend, dus ook de leemput was erg stoffig. Drie scheppen met de grote bak, het zou een kuub of 6 moeten zijn.

Onderweg kwamen we langs een kunstwerk dat gemaakt is door een collega-zelfvoorziener, John. Ik wist wel dat het werk daar ergens zou komen te staan, maar zo mooi langs de grote weg was een leuke verrassing!


De berg ligt nu naast de bruine container. Als iemand leem nodig heeft voor een pizza oven of een kachel heb ik wat voor de verkoop beschikbaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten