zondag 5 september 2021

Slijpen keldermuur

Voor de komst van de vriezer moest er een randje van een muur in de kelder afgeslepen worden om te zorgen dat de vriezer de bocht kon nemen.
Daarvoor had ik een tent gemaakt om de stofoverlast te beperken tot plaats delict. Met een snorkel en flexibele electriciteitsbuis kon ik ademen, dat werkte heel goed. Het werd alleen snel erg donker door de grote hoeveelheden stof. Dus af en toe moest ik toch het tentje uit om te wachten tot het meeste was neergeslagen.

Ik zag er dan zo uit:


Het slijpen is heel goed gegaan. Van twee kanten, en de sneden zijn best goed tegen elkaar aan gekomen. Met een beiteltje de laatste hoekjes bijgewerkt. Laat de vriezer maar komen!


 Of wacht, nee, ik moet eerst nog poetsen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten