woensdag 25 december 2019

Kerstboom 1.05

Door Peter
Het bovenste lichtsnoer van de kerstboom had ik het eerste jaar tamelijk lomp opgehangen, en daardoor zat er een draadbreuk in de top. Vorig jaar had ik daar al last van, maar dit jaar viel dit stuk snoer zo vaak uit dat ik vlak voor sluiting nog gauw een nieuw snoer ben gaan halen.

De snoeren heb ik met touwtjes verlengd, en hangen zo in de mast. Dat betekent dat als het waait, de snoeien best wat kracht te verduren krijgen. Dat is niet goed voor de levensduur...

Op eerste kerstdag heb ik met Ruben de boom opnieuw opgebouwd, maar nu met touwen van de mast tot de grond waar de snoeren met tie-wraps aan hangen. Dat is een stuk sterker, en ziet er ook prachtig uit.

Maar.....

...deze snoeren zijn dit jaar in 2 verschillende kleuren wit te krijgen, en natuurlijk had ik de verkeerde...


 Fijne kerstdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten