woensdag 15 maart 2017

Meteen fixen

Door Peter
Er zijn nog best veel stukjes in het huis waarvan ik nog niet precies weet hoe die gemaakt gaan worden. Dat komt omdat ik mezelf bij zulke plekjes vaak afvraag: "Moet ik dat nu uitzoeken? Nee? Mooi, dan kan ik met andere dingen verder gaan!". Maar ja, daarmee komen er wel steeds meer "Ik weet nog niet precies hoe"-plekjes....

Gisteren ben ik begonnen met de aansluiting van het lage dak met de muur. Daarmee kom ik geregeld zo'n "Ik weet nog niet precies hoe"-plekje tegen. Dus vandaag ben ik begonnen met "Meteen fixen". Dus niet denken "Dat zoek ik later wel een keer uit", maar "Meteen fixen". Dat betekent wel dat ik soms wat meer tijd kwijt ben aan gepuzzel, of eerst een ander detail moet maken. Maar het is wel fijn om te zien dat er steeds meer duidelijk wordt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten