woensdag 8 januari 2020

Gips

Door Peter
Als je het woord gips gebruikt in een blog dat gaat over het bouwen van een huis, dan heb je het over dat spul dat je op de muur smeert om het mooi glad te maken. Maar in ons huis gebruiken we geen gips, dus... eh?

Geen muur maar een been in het gips...
Ik ging gisteren mee met Marleen naar haar wekelijkse Jump fitness. Ik ben al wel vaker mee geweest, en het is erg leuk en inspannend. Springen op trampolines om je conditie op te bouwen, gewoon zonder salto's en andere spannende sprongen. Bij het duizendste sprongetje, dat echt niet harder was dan de andere 999 zei mijn achillespees opeens knak en deed het niet meer.

Dus nu mag ik 6 weken genieten van een droog, winddicht huis, lekker zittend op de bank bij de warme kachel. En nee, ik zal me niet vervelen. Er moet nog van alles uitgezocht worden over de leidingen, de Rocket Stove, de dakramen, sloten voor op de deuren, brandbeveiliging, er moeten ontwerpjes komen voor de keuken en de badkamer, en kan nog een ontwerp gemaakt worden voor het terrein, de glaslatten moeten nog geschuurd en geolied worden, en er liggen nog bakken vol met schroefjes die uitgezocht kunnen worden. Ik kom die tijd wel door! En even een beetje rustig aan doen is misschien ook wel eens fijn...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten