zondag 24 september 2017

Andere dingen...

Door Peter
De afgelopen tijd was het rustig op de bouw. Rustig in de zin van "niets gedaan". Ik heb natuurlijk wel veel gedaan, maar niets aan het huis.

In de zomer heb ik bijna geen bomenwerk aangenomen. Er was ook maar weinig werk, dat was fijn. Maar zodra ik een week geleden besloot te stoppen met full time huis-bouwen, stromen de opdrachten binnen. Hmm, leest iedereen ons blog, of doet het universum er aan mee...?

Toch wil ik de komende tijd niet te veel (boom)werken: ons bouwdepot is nog niet leeg, maar tijd is wel schaars. Ik zal mensen moeten teleurstellen...

Voor de komende week staan twee klussen op de lijst: het laatste stuk EPDM op het veranda-dak: dan is het hele dak klaar genoeg voor de winter. En het tweede is een test-muur van strobalen met leem aan de buitenkant. Omdat het mooi droog weer is deze week, kan dat nu echt gedaan worden.

En opruimen, dat moet ook nog gebeuren. Veel. Maar op de een of andere manier krijgt dat nooit de hoogste prioriteit. Dus ik ben benieuwd wanneer ik me daar toe ga zetten.

En eerst gaan we nog een paar dagen naar Egmond aan Zee!

Bouwen blijft toch een hobby van ons...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten