donderdag 29 september 2016

Ladder

Dit blog is er om te delen hoe het gaat met de bouw van het huis, en alles daar omheen. In voorspoed, en ook in tegenspoed, toch? Dus als er iets gebeurt waar je niet zo trots op bent, tja, dan hoort dat dus wel in het blog...?

Goed, daar komt 'ie: ik ben van de ladder afgevallen.

De steiger stond al klaar, want ik was dat gerommel met die ladder al meer dan zat. Maar dat ene schroefje, daar kon ik vanaf de steiger niet bij. Dus toch maar even de ladder. Dom, dom...

Het ene moment ben je lekker aan het werk, een moment erna beoordeel je hoe je de landing zo goed mogelijk kan laten plaatsvinden. Prachtig eigenlijk, dat je daarin zo snel kan schakelen. Maar als ik mocht kiezen, dan was ik liever op een ander plekje naar beneden gesprongen...

Afijn, voet verstuikt, en wat blauwe plekken. Gelukkig niet erger. En het geneest wel weer.

Maar niet meer werken van een ladder. Dat wist ik al als boomverzorger, maar kennelijk moest ik er als huizenbouwer opnieuw achter komen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten