zaterdag 20 september 2014

Blog bijgewerkt en reactie plaatsen


Hallo lieve blog-lezers,

Omdat ik wekenlang niet heb kunnen inloggen in Google, is het netjes bijhouden van het blog een beetje mislukt. Eindelijk is nu het Google-probleem opgelost, en kon ik dus het achterstallige blog-werk bijwerken! Voor de echte liefhebbers onder jullie: er valt van alles nieuws te lezen in de maanden augustus en september!

Ook heb ik een vraag aan jullie:
Ik hoor van meerdere kanten dat het erg lastig is een reactie te plaatsen. Wie weet hoe dat moet, en kan hij dat hieronder uitleggen voor mensen die dat moeilijk vinden? Dank alvast!

4 opmerkingen:

  1. Hallo. Ik lees Marleens oproep nog geen minuut nadat ik een reactie had geplaats op de vorige blog, en omdat die nu al te lezen is denk ik niet dat het moeilijk is.
    1Vul je boodschap in in het reactievak.
    2 ga naar het vakje eronder: reageer als, en daar moet je een profiel selecteren. Je kunst daar noet zomaar wat invullen, maar je moet iets uit het rolmenu kiezen. ik hem naam gekozen. vul je naam in. ze willen dan ook nog een url, maar dat heb ik niet ingevuld, en dan staan er twee haakjes achter je naam. daartussen kan ook je emailadres komen als je wel een url invult.
    3 klik op publiceren.
    4 dan komt er een fotootje met letters of cijfers erop, en moet je aangeven wat daar staat. dat is om te laten zien dat je een mens bent en geen zoekmachine voor verspreiding van phismail en zo
    5 klik, klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op advies van Rita volg ik haar voorbeeld om te zien of het mij nu lukt om te reageren. Bij deze een volgende poging!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel, Rita! Het is Agnes in ieder geval al gelukt, dus het heeft geholpen!
    Beterschap trouwens :-)

    Liefs van Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even om te checken of het mij nu ook lukt om te reageren. Hierbij dus een volgende poging.

    liefs sara

    BeantwoordenVerwijderen