zaterdag 1 maart 2014

Schimmel aangepakt

Thuis de ziekenboeg, maar ik had graag wat afleiding na een weekje verpleegster en taxi-chauffeur spelen. Dus ik samen met Daaf naar Wijbosch.
Eenmaal daar bleek Daaf ook echt nog niet de oude...


In de schatkamer (voorheen schimmelkamer) ging ik de schimmel op de vloer te lijf met een fles schoonmaakazijn. Schijnt goed te helpen. Muren, plafond en ramen ook meteen schoongemaakt. Het is er niet echt van opgeknapt, maar het idee doet ook wat :-) En ach, mooi zal deze kamer nooit meer worden... Van Erica mogen we een tijdje een luchtontvochtiger lenen.



's Middags weer heel wat vierkante metertjes gras weg gehaald. Een fikse hagelbui liet me voortijdig stoppen, maar daardoor was ik wel weer mooi op tijd terug in Mierlo.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten