zaterdag 29 mei 2021

Begin WC

Ik probeer een aantal projecten tegelijkertijd te doen, zodat er altijd iets is waar ik mee verder kan. Want soms moet iets een paar dagen (of weken, zoals de vloer van de douche) drogen, of moet je iets kopen / bestellen. Daarom ben ik bezig met de badkamer, de wc en het dak (zodat ik daarna met de slaapkamers verder kan). 

Ik heb een mooi fonteintje via Marktplaats opgehaald, eentje voor in de hoek van de WC. Maar ja, een hoek is in ons huis meestal niet gewoon 90 graden...

Een blok in de hoek zorgt er voor dat het fonteintje stevig kan hangen. Daar komt een plankje overheen voor de zeep of zo.

Ik heb de onderkant van de muur achter het toilet gevuld met isolatie, dichtgetimmerd en met leem besmeerd. Dat kan nu een paar dagen drogen. De rechtermuur (nou, muur, plankjes van 30 cm!) heb ik gevuld. Ondertussen heb ik hout voor de afwerking gehaald, dus als het plaatsen van de dakramen stagneert, kan ik hier aan verder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten