zondag 29 december 2013

Rondleiding familie

Vandaag hebben we "ons" (bijna) nieuwe stekkie geshowd aan mijn familie. Nadat de regen de hele nacht met bakken uit de lucht kwam, was het vanmorgen STRALEND weer! In de zon hebben we uitgebreid het hele perceel rondgelopen, en hebben we (waar we in konden) alles bekeken. Ik ben weer op plekken en in smoezelige schuurtjes geweest, waar ik niet eerder was geweest. En ik heb nog steeds niet alles gezien. Het zijn gewoon TE veel schuurtjes! Ze zijn ook echt niet te tellen. Iedere schuur heeft binnenin minstens 5 grote en kleine ruimtes en een zoldertje, aan de buitenkant zijn er dan minstens 3 sub-schuurtjes, 2 overkappinkjes, een overdekt tussenstukje, een aangebouwd hokje, en een afdakje. Minstens...! Het wordt straks een echt avontuur om te kijken wat we nou eigenlijk allemaal gekocht hebben. Wie-weet vinden we nog een schat, haha!

Aan het einde van de rondleiding trakteerde mijn moeder op champagne. In het zonnetje, tussen de glasscherven. Het was prachtig en geweldig. Wat een mooie herinnering!

We ontdekten 2 heuse leeuwenkoppen aan de entree van onze oprijlaan ;-)


Demonstreren van de waterput.


Véél schuurtjes...

Hier staat een bed in een schuur. Eerst glasscherven opvegen voor je komt logeren :-)

Ome Bart kan heus 3 kinderen op z'n rug!

Lief rijtje, toch?

... en nog meer schuurtjes...

... en hier nog wat aanbouwtjes aan schuurtjes...

een half vergane lamp tussen de bosjes

Asbest...
En tussen de glasscherven vind je opeens weer een paar schuurtjes...
... hier nog wat asbest...

... daar nog wat asbest....

Champagne, lekker bij het open raam

Oren dicht, die gaat knallen!
Proost!


Jaaa, we zijn BLIJ !!

Oja, had ik al gezegd dat er asbest ligt?


2 opmerkingen: